۱۳۸۹ فروردین ۲۷, جمعه

آخوند صدیقی: جاذبه های خانمها، جوانان را تکان میدهد!

پیدا کنید پرتقال فروش را !؟ آخوند صدیقی یک دایناسور متعلق به عهد عتیق مردم را ابله فرض کرده که چنین اراجیفی را بهم میبافد. در اینکه خانمها جاذبه دارند، حرفی نیست! ولی اینکه این جاذبه باعث زنا و افزایش زلزله می شود ترهاتی است که فقط از مغز آسیب دیده آخوندها و آخوند صفتان تراوش میکند و بس!

عاطفه اقبال - 16 آوریل 2010

آخوند صدیقی در نماز جمعه تهران : "چه كنيم كه زير آوارها (بخاطر زلزله) نمانيم؟ چه كنيم كه گرانيها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه .... هيچ راهی جز پناه بردن به دين نداريم! / گسترش زنا در جامعه باعث افزايش زلزله است!" به گزارش ايسنا آخوند صدیقی در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تهران با بيان اينكه " گناه در جامعه زياد شده است" افزود: گناهان صغيره ـ مثل برخي بي توجهي ها كه برخي بانوان دارند، يا بعضا جواناني كه بر سر كوچه ها اذيتها و چشم چرانيهايي ميكنند و يا برخي از خانواده ها در سفرها رعايت اصول و ارزشهاي ديني را نميكنند ـ زياد شده است..

وي خاطرنشان كرد: اين نوع جاذبه هايي كه برخي بانوان و دختران در خود در بيرون از زندگي خصوصي ايجاد ميكنند، جواناني كه دلشان تكان ميخورد و به طغيان بوالهوسي كشيده ميشوند و بعد هم دامنهاي آنها آلوده ميشود و زنا در جامعه زياد ميشود ، طبق روايات ما يكي از عواملي است كه علت بعضي از بلاياي ناگهاني به حساب آمده است. وقتي زنا توسعه پيدا كند زلزله فراوان ميشود.

سپس این آخوند عقب افتاده با اشاره به سخنان اخير احمدي نژاد مبني بر احتمال وقوع زلزله در تهران اظهار كرد: چه كنيم كه زير آوارها نمانيم؟ چه كنيم كه گرانيها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه بي اعتماديها زندگي ما را متلاشي نكند؟ چه كنيم كه اضطرابها،افسردگيها و بيماريهاي روحيمان را كم كنيم؟ هيچ راهي جز اينكه در پناه دين زندگي كنيم و با فرمولهاي اخلاقي اسلام خود را تطبيق دهيم نداريم.

وي گفت: يكي از اولياي الهي!- احتمالا خمینی دجال را میگوید- كه از دست مبارك حضرت امير در عالم مكاشفه جامي گرفتند و بينش خاصي نسبت به قرآن پيدا كرده اند به من فرمودند به مردم بگوييد كه توبه عمومي كنند؛ چراكه بلاها تهديد ميكند. پس پرده را جدي بگيريد. آن زلزله سياسي كه پيش آمد عكسالعمل برخي عملها بود و حالا اگر زلزله طبيعي هم در شهري مثل تهران پيش بيايد هيچكس حريف اين بلاها نيست بلكه فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست. پس خدا را ناراضي نكنيم، به هم ظلم و بيرحمي نكنيم، ظواهرمان را خداناپسند نكنيم و همه استغفار كنيم و بنا را بر اين بگذاريم كه بانوان حجاب و ظواهر خود و كسبه انصاف خود را رعايت كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر