۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

علیرضا پهلوی سومین فرزند خانواده پهلوی در بوستون به زندگی خود خاتمه داد

 با کمال تاسف از خودکشی علیرضا پهلوی برادر کوچکتر آقای رضا پهلوی خبردار شدم.  بنا به گزارش تلویزیون العربیه او با شلیک یک گلوله در آمریکا به زندگی خود پایان داد. علیرضا پهلوی 44 ساله  جوانی که در غربت بزرگ شده و حتی با بهترین وضعیت مالی خانواده اش بعنوان خانواده سلطنتی نتوانست با این غربت و شرایط آن و شاید اینوع زندگی انس بگیرد.از نظر من، علیرضا پهلوی همچنان که برادر و خواهرانش هیچ ربطیی به وضعیت ایران در زمان شاه - چه مخالف باشیم و چه موافق- ندارند. آنها جوانهایی هستند که مثل ما در غربت و دور از ایران به سر میبرند.  لیلا پهلوی کوچکترین فرزند خانواده نیز در سال 88 در انگلستان دست به خودکشی زده بود. نمیدانم دلیل این خودکشی ها بطور دقیق چه میتواند باشد؟ آنهم از طرف کسانی که اکثرا تصور میکنند که هیچ چیز کم ندارند و از بهترین زندگی اقتصادی و اجتماعی بهره مند هستند . اینگونه پایان دادن به زندگی ای  که از بیرون رنگی از طلا دارد،  نشانگر این است که کمبودهایی بسیار جدی در زندگی این دو جوان وجود داشته  که آنها را وادار کرده در اوج ناامیدی به زندگیشان خاتمه دهند و این بعنوان یک انسان و بعنوان یک ایرانی برای من غم انگیز است. 

در بیانیه ای که در سایت رضا پهلوی منتشر شده،  آمده است که علیرضا پهلوی "در صبحگاه چهاردهم دی ماه 1389 برابر با چهارم ژانویه 2011  در منزل مسکونی خود در شهر بوستون آمریکا به زندگی خود خاتمه داد . 

از  خبر خودکشی این جوان قلبم بدرد آمد. روحش شاد

به آقای رضا پهلوی -بعنوان یک هموطن و نه بعنوان یک شاهزاده- و به بقیه اعضای خانواده او این اندوه را تسلیت میگویم و برایشان آرزوی صبر دارم. 

عاطفه اقبال - 4 ژانویه 2010

لینک و نظرها در فیسبوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر