۱۳۹۸ خرداد ۱۰, جمعه

اشتباه کردیم! نجفی مقتول است!


 آقا اجازه! به همه قاتلا چای میدن؟ یا "ایشون" استنثانی هستن؟ آقا اجازه! "ایشون" منو اذیت میکنه، می تونم اشتباه کنم، بکشمش؟ بنگ بنگ! آقا اجازه! جلوی منم دولا راست میشن تو کلانتری؟ آقا ما چای نمیخوریم میشه بگیم به ما آب پرتقال بدن؟
اینها به نظر طنز می رسد. اما با وزیر آموزش و پرورش اسبقی چون نجفی انتظار همین گفتمان در مدارس میرود! یادم می آید خاله ام تعریف میکرد، یکروز نوزاد را در اطاق گذاشته بودم، وقتی برگشتم دیدم پسرخاله اش که خود کودکی بیش نبود با چاقویی بر گلوی نوزاد بالای سر او نشسته! با عجله او را دور کردم و کودک با زبان کودکانه گفت : ” سوخی کردم“ - بخوانید شوخی کردم - ماجرای نجفی نیز همین است با خیال راحت همسرش را تا حمام خانه دنبال کرده و پنج گلوله به او شلیک کرده است و بعد به اداره پلیس رفته و میگوید : سوخی کردم، میخواستم بترسونمش اما نمیدونم چرا پنج تا گلوله شلیک شد! یکی نیست به این مردک بیشرف بگوید تو غلط کردی که میخواستی همسرت را بترسانی! آنهم با اسلحه! خود ترساندن حتی بدون اسلحه در جوامع پیشرفته جرم محسوب میشود. اما این آقایان که در مقابل دوربین وقتی در مقام صدارت و وزارت هستند کلی پز روشنفکری می دهند، چون به خلوت می روند " قتل " میکنند! خیال آقا چنان راحت است که بعد از قتل، به خانه دخترش رفته و یک نامه پنج صفحه ای که احتمالا از قبل نوشته و نشان از طراحی قبلی قتل دارد، را تحویل میدهد. بعد به میهمانی کلانتری رفته و با خوش و بش کردن چای می نوشد! آخه "ایشون" خیلی آدم شاخص و مودبی هستند! کشته که کشته، زن خودشه، حقش بوده، چرا به مسائل خصوصی دخالت می کنید! دیه شو میده! بی پول که نیست این نجفی ما! هزار جور مدرک تحصیلی داره! تازه از کشته شدن علی امام شیعیان خیلی عصبانی بوده، برای همین زنشو با ابن ملجم اشتباه گرفته!
زده کشته آنهم در چه شبی! میگویند در شب قدر هر عملی هزار برابر میشود، دو رکعت نماز هزار رکعت، حالا نجفی بدعت جدید گذاشته بجای نماز یک فقره قتل هم نیایش محسوب میشود! یعنی به حساب خود آخوندها هزار قتل انجام داده! قبول باشه حاج آقا نجفی!
و اما، عجیب ترین رفتاری که بعد از این قتل با آن مواجه شدم، دفاع همپالکی های سیاسی نجفی بود! انگار نه انگار که خونی ریخته شده است! رفیق و یار غار خودشونه باید ازش دفاع کنند. مگر او در قتل عام سال 67 دست در دست آنها سکوت نکرد! مگر اعتراضی کرد؟ مگر در شلیک به دانشجویان در سال 88 و دستگیری آنها اعتراض کرد؟ مگر در دهه سیاه شصت در اعتراض به کشتارها دهان گشود؟ نه ! او یک اصلاح طلب نمونه است! باید که رفقا برای دفاع از او تمام عیار به میدان بیایند! قاتل خودی است، باید جلویش دولا راست شد! قاتل خودی است، باید از او دفاع کرد! قاتل خودی است، قبل از هر چیز باید این قتل را به تئوری توطئه گره زد. پرستوها از راه بدرش کردند! آخیش، طفلک ”پرستو باز“ هم بوده! فقط من نمیدونم چرا این پرستوها خیلی های دیگر را نمیتوانند از راه بدر کنند! مثلا هاشم خواستار. اسماعیل بخشی و .........رو؟
اصلاح طلبان گرامی، "میترا استاد" وصل به وزارت اطلاعات بوده که بوده! حالا چرا این طرف انقدر احمق بوده که در دام افتاده تا شما مجبور به ماله کشی بشوید!
اصلاح طلبان تمام عیار به صحنه آمده اند که این قتل را کمرنگ کنند! در فیسبوک و دنیای مجازی هر جا کسی مینویسد، فعالانه عده ای وارد میشوند و خطوط از بالا را اجرا میکنند، چرا سیاسی میکنید! توطئه بوده، صبر کنید پشت پرده دارد!جدیدا هم دست به دامن مسیح شدند : ” کسی سنگ بزنه که خودش گناه نکرده“ پس معلومه چه خبره اون بالا بالاها... برای همین هیچ کدوم از اینها نمیتونن سنگ بزنند! پرستوها از قرار همه جا لونه کردند!
بله! منافع گروهی و سیاسی ارجحیت دارد، باید با هر آنچه در دست است این رفیق را تبرئه کرد! از همان اول چنان روی اخلاقیات و هوش سرشار و تحصیلات او دست گذاشته می شود که گویا ماه و خورشید و فلک درکارند که این قتل را کمرنگ کنند! طفلکی این مرد شخیص در دام افتاده وگرنه ” ایشون ” حتی برای آسانسور هم می ایستاد، اول همسرش سوار شود. اصلا ” ایشون ” یکی از ملاک های اخلاقی جامعه است. به او دست نزنیم! حالا چه خبره، یک زن کشته شده. تازه جزو پرستوهای وزارت اطلاعات هم بوده!
به به! پس وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که اینهمه جانماز آب می کشد، فاحشه خانه هم دارد! روی پیشونی چند نفر از این جماعت جای مهر حک شده است تا تعداد نمازهای شبانه روزی را در پرستوخانه هایشان تداعی کند! جمع کنید! اینهمه استدلال سخیف را جمع کنید! برای ریحانه هم که متجاوز وزارت اطلاعاتی خود را کشته بود اینگونه یقه پاره می کردید یا میگفتید که حتما خودش تحریک کرده است! شمایی که سعی در تبرئه کردن این جانی کثیف هستید، بهتر از او نیستید! فقط موقعیت آنرا نیافته اید.
صادق زیبا کلام از رفتار غیراخلاقی دیگران در رابطه با نجفی و وارد شدن به حریم شخصی او شکوه دارد! کرباسچی از چاه ویلی که اصولگرایان زیر پای نجفی و اصلاح طلبان کنده اند، سخن میگوید! بهنود داستان یک خودکشی را رو میکند تا نسبت به قاتل ترحم ایجاد کند! مشاور احمدی نژاد اینکه نجفی با پرداختن پول، کلک زنش را مخفیانه نساخته، را نشانه فشار روحی قاتل میداند! از همه خنده دارتر موضع گیری مشاور روحانی است که میگوید : ” از قدرت رانده شدگان بسیار آسیب پذیرند و سلامت روانی شان در خطر است و باید تحت مشاوره روانشناس معتمد قرار گیرند! یعنی طفلکی چون دیگه وزیر و شهردار نبوده خوب زیر فشارروانی ” قتل ” کرده! یک اصلاح طلب هم نوشته بود نجفی مرد شریفیه دچار یک توطئه شیطانی شده. ماجرا را که از زبان سحرخیز در اصلاح نیوز بخوانید تازه دو زاریتان می افتد که نجفی مقتول بوده و جسد میترا استاد باید به جرم قتل محاکمه بشود! خلاصه همگی دست به دست هم داده اند تا قتل فجیح یک زن که خودش هم یکی از مهره های کثیف این دستگاه جنایت بوده را توجیه کنند! زمزمه های از بالا آمده تبدیل به سنفونی همآهنگ توئیت و کامنت و پست فیسبوک و اینستاگرام و ... می شود.
بله! بحث اخلاقیات جماعتی است که ادعای اصلاحات دارند و خود با همان اصولگران دستشان بخون دهها هزار جوان آلوده است. در براه انداختن و ادامه دادن جنگی هشت ساله با آنها شریک بوده اند و کلید بهشت را با هم بر گردن کودکان انداخته اند تا در روی مین ها هزارپاره شوند. همه با هم جلوی یکی از بزرگترین جلادان قرن یعنی خمینی زانو زده اند و دوران دهشتناک و خونین او را هنوز ”طلائی“ می نامند. دست در دست هم، منتظری را بخاطر دفاع انسانی اش از زندانیان سیاسی خانه نشین و دق مرگ کرده و خامنه ای را به جای او زورچپان کردند تا جنایت پایان نپذیرد! همانها که در برابر دستگیری دانشجویان و کارگران و معترضین جامعه لام تا کام سخن نمیگویند. امروز می گویند از وابستگی سیاسی نجفی نگوئید. او هم قاتلی مثل همه قاتلان است! گویا از همه قاتلان مانند نجفی پذیرایی شده است! گویا همه قاتلان این گونه پیروزمند مقابل دوربین ایستاده و از قتل یک انسان به مثابه یک ” اشتباه ” حرف زده اند! نگاه کنید به موضع گیری های آنها. مگر همین تاجزاده نبود که چندی پیش قتل عام سال 67 را یک ” خطا ” نامید! برای اینها قتل یعنی خطا و اشتباه . آنرا هرگز جنایت نمی دانند! مگر موسوی در مواجه با بزرگترین کشتار زندانیان بی دفاع که دوران محکومیتشان را می گذراندند، نگفته بود : ”ما بایستی توطئه را در هم می‌شکستیم. در این رابطه ما رحمی نداریم." کدامشان قتل عام دهه شصت را بدون اما و اگر قاطعانه محکوم کردند؟

این است آن اصلاحات و گفتگوی تمدن هایی که این آقایان از جمله نجفی ها نمایندگی میکنند. هر دو تکمیل کننده حکومتی هستند که ایران را ویران کرده است. شعار مردم از این شناخت عمیق ناشی میشود : اصول گرا اصلاح طلب دیگه تمومه ماجرا!

شما هم دیگه یقه جر ندهید برای دفاع از قاتلتان! دیگه تمومه ماجرا!

عاطفه اقبال - 31 می 2019



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر