۱۳۹۶ فروردین ۷, دوشنبه

سب النبی!


حکم اعدامشان را داده اند به اتهامی که حتی بزبان خودمان نیست! " سب النبی"  یعنی  بد گفتن به پیامبر! این است نمونه کشور اسلامی که قرار بود انقلابش را خمینی  به دنیا صادر کند! چپ نگاه کنید حکم اعدام را در دست می گذارند و هنوز نجنبیده سر بر بالای دار می رود و خانواده ای سیاهپوش میشود. چه مسخره است این کشور اسلامی ایران و چه جنایتکارند آنها که بر راس آن با نام من درآوردی جمهوری اسلامی بر جان مردم فرمان می رانند! سه جوان  که هنوز طعمی از زندگی را نچشیده اند قرار است اعدام شوند! به جرم بد گویی به پیامبری که 1400 سال پیش آمده و قوانینی را در آن شرایط عقب افتاده عربستان پایه گذاری کرده و بعد همین پیامبر گفته که این قوانین در زمان ها و مکان های دیگر قابل اجرا نیست و بنا به اصل محکمات و متشابهات تغییر پذیر است! البته آن پیامبر نمیدانسته که چهارده قرن بعد در ایران زمین آخوندها و آخوند صفتانی به حکومت خواهند رسید که عقب افتاده تر از مردمان آنزمان عربستان هستند و نه تنها همه آن قوانین را مو به مو اجرا خواهند کرد حتی به آن اضافه میکنند تا هیچ کس در این مملکت ویران جرات نکند حرف بزند. آنها این قوانین را دست آویز بر سر قدرت بودن خود کرده اند وگرنه خودشان بهتر از هر کس دیگری به خنده دار بودن این حکم ها اشراف دارند! آخر مسخره ها ، اتهام سب النبی دیگر چه صیغه ای است! جمع کنید بساطتان را از مملکت ما و بروید گم شوید ...اگر پیامبری هم وجود داشته باشد شما دشمن اول و آخر آن هستید با این قوانین مسخره و جنایتکارانه! شما آن پیامبر و آن دینی که مردم کوچه و بازار در قلب هایشان بدون آزار به هیچ کسی قبول داشتند را نیز به لجن کشیده اید! آخر چگونه  میتوان به مذهب شما که چپ و راست می گیرد و شکنجه و اعدام میکند، اعتقاد داشت؟ شما مردم را از هر چه دین و مذهب است روگردان کرده اید. آخر دیدن سعید طوسی ها با آن افتضاح و جنایت بر سر کودکان چه اشتیاقی برای مذهب در جوانان ایجاد می کند! کدام آدم عاقلی به مذهب شما با این همه جنایت و کثافت  و ویرانی می پیوندد!؟ بروید گورتان را از سر مردم ما کم کنید!

سینا دهقان امروز 21 ساله دارد و زمان بازداشت 19 ساله بوده است! مرجان داوری و محمد نوری دو نفر دیگری هستند که حکم اعدام به دلیل بدگویی به پیامبر برای آنها صادر شده است. سحر الیاسی متهم دیگر نیز به هفت سال زندان در همین رابطه محکوم شده است. 

در سال 93 محمد امیراصلانی را به جرم توهین به حضرت یونس!! اعدام کردند و فرزند و همسرش را به عزا نشاندند.

حسن روحانی رئیس جمهوری رژیمی که مثل آب خوردن حکم اعدام صادر میکند اخیرا با پزهای اصلاح طلبانه و عکس گرفتن با دخترانی که حجاب سبکتری دارند برای انتخاب شدن مجدد تلاش میکند. او قبل از هر چیز باید به این سئوال پاسخ دهد که اگر بواقع به آن حقوق شهروندی که خود میگوید اعتقاد دارد، پس چرا در زمان ریاست جمهوری اش، انسانها  به جرم بیان عقیده شان به اعدام محکوم می شوند و او لب از لب باز نمیکند! 

در قرن بیست و یکم این حکم های قرون وسطایی بر بشریت مبارک باد!

به حکم اعدام و زندان این جوانان اعتراض کنیم. وگرنه این شتری است که بر در همه دیر یا زود به بهانه های مختلف خواهد خوابید!

عاطفه اقبال –7 فروردین 96 برابر با  27 مارس 2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر