۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

رفتگر ۷۶ ساله بر اثر گرسنگی از پا درآمد!


روزگار وقیحی است نازنین - رفتگر 76 ساله تهران که چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود تنها خواسته اش بازنشستگی است. سرانجام در خیابانهایی که سالها آنها را جارو کرده بود از پا درآمد. عصر شنبه عبدالله مرحومی را در حالیکه دیگر رمقی در بدن نداشت در پارک کودک شهر زیبا پیدا کردند. پزشکان گفتند که علت از پا درآمدن این رفتگر پیر ضعف عمومی ناشی از گرسنگی است. او چندی پیش در مصاحبه ای با رسانه ها اعلام کرده بود که ماهی 200 هزار تومان حقوق دارد و شبها تا صبح، میدان شهر زیبا و خیابانهای اطراف آنرا جارو میزند. محل خوابیدنش روزها در مسجد محل بود و گفته بود :جارو سبک است ولی پاهایم دیگر نای راه رفتن ندارد. خواسته ام جز بازنشسته شدن نیست. میگویند بعد از این مصاحبه خادم مسجد او را بیرون کرده و در کارش نیز دچار مشکل شده بود. 

 بدن نیمه جان این پیرمرد سیلی محکمی است بصورت کسانی که هنوز باور دارند امکان اصلاحات در این مملکت ویران وجود دارد. احمدی نژاد با به تمسخر گرفتن شعور انسانی چندی پیش گفته بود : در ایران یک نفر هم گرسنه نداریم!! من شرم دارم در کشوری زندگی کنم که کهن سالانم به این شکل درخیابانها از پا در می آیند و کودکانم مثل نیمای کوچولو با صورتی کبود انسانیت را به کمک می طلبند. من شرم دارم که ایران من هنوز بعد از سی و اندی سال جنایت و خیانت در دست این جلادان اسیر است و عده ای بیشرمانه هنوز از خامنه ای طلب بخشش میکنند!! روزگار وقیحی است نازنین

عاطفه اقبال - دوشنبه 9 خرداد 90 برابر با 30 می 2011 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر